آخرین مطالب

کارگاه دانش افزایی اساتید بینش مطهر به صورت حضوری و مجازي ویژه اساتید حوزه و دانشگاه استان زنجان

بسمه تعالی
کارگاه دانش افزایی اساتید بینش مطهر به صورت حضوری و مجازي ویژه اساتید حوزه و دانشگاه در تاریخ پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ راس ساعت ۳۰ : ۰۹ صبح در محل سالن كنفرانس پرسش دانشگاه فرهنگيان استان زنجان پرديس شهيد بهشتي (ره) برگزار گرديد.
در اين كارگاه كه تعدادي از اساتيد به صورت حضوري در جلسه بودند و تعدادي نيز آنلاين بودند حجت الاسلام والمسلمين حاج آقا شيرمحمدي مسئول محترم دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه فرهنگيان استان زنجان ضمن عرض خيرمقدم به سخنران جلسه و مسئولين بينش مطهر استان زنجان و ضمن تقدير و تشكر از حضور اساتيد حوزه و دانشگاه در اين كارگاه تصريح كردند كه دوره بينش مطهر يكي از دوره هاي بسيار پرمحتوا در جهت آگاهي دهي به نسل جوان و بسيار نافع و مفيد است كه با هزينه بسیار کمی برای بینش پژوهان برنامه ریزی شده است.
سخنران برنامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مهرانفر با تبریک ایام‌ شعبان المعظم گفتند که بینش مطهر مقدماتی دارد که نیاز هست برای بینش پژوهان که در جریان برنامه قرار بگیرندگفته شود .
ایشان گفتند که بحث بینش مطهر محورش شهید مطهری است که با گريزي به كتابهاي مختلف بينش مطهر جاي شهيد مطهري را در جامعه امروزي خالي دانسته و تاكيد كردند كه كتابهاي شهيد مطهري در اوج بحران نوشته شده و شهيد مطهري براي جمع آوري اين كتابها بسيار زحمت کشیده اند .
🍁🍂🍂🍂
🍃🍀🌿🍃🍃

🌷 دبیرخانه بینش مطهر استان زنجان

‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌ ………‹🌹🍃࿐›………

با ما همراه باشید 👇👇👇

@bineshe_motahar_zanjan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + = 21