اخبار

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و شعبه بینش مطهر استان البرز

بسم الله الرحمن الرحیم

در راستای تقویت فرهنگ مشارکت و گسترش همکاری در زمینه­ های آموزشی و فرهنگی از طریق تعامل و ارتباط سازنده فکری بین دانشگاه­ها و مراکز و مؤسسات آموزشی، تفاهم­نامه ای فی ما بین دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و شعبه بینش مطهر استان البرز امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج؛ تفاهم نامه ای فی مابین دکتر محمد حسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و دکتر محمدجواد کاظمینی، مدیر شعبه بینش مطهر استان البرز به امضا رسید.

   در این تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با همکاری شعبه بینش مطهر استان البرز در زمینه راه اندازی و برگزاری دوره ی تربیت مدرس و مربی دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت آثار استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و بینش و رفتار قرآنی با عنوان طرح بینش مطهر در استان و شهرستان ها به منظور شناسایی، جذب و تربیت کادر معرفتی – تربیتی با نظام فکری و اندیشه ی ناب اسلامی می پردازد.

همچنین مشارکت و همکاری در زمینه های آموزشی و تربیتی در راستای شناسایی، ارتقاء و جذب نیروهای مطلوب مطابق ضوابط و مقررات دانشگاه، کادرسازی و کادرسازی معرفتی- تربیتی  دانشگاهیان؛ بر اساس منظومه اندیشه اسلامی بینش مطهر، ارتقای سطح معرفتی – فرهنگی اساتید، کارکنان، معلمان و دانشجویان از دیگر اهداف مورد نظر در امضای این تفاهم نامه بود.

دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با تایید این خبر گفت: در طی مدت همکاری دانشگاه با این شعبه، نمایندگی از سوی طرفین جهت پیگیری مفاد تفاهم نامه و قراردادهای فی مابین معرفی می شوند و برحسب ضرورت، با شرکت در جلسات مشترک هماهنگی های لازم در خصوص برنامه ریزی  لازم را انجام می دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه شعبه بینش مطهر برنامه مدون سیر مطالعاتی بینش مطهر را تنظیم و کلیه کاربرگ ها، روال ها و شیوه نامه و بودجه بندی طرح را در اختیار دانشگاه قرار داده و اساتید مورد نیاز دوره های بینش مطهر را با همکاری دانشگاه شناسایی و معرفی نماید، افزود: دانشگاه نیز متقابلا متعهد می شود اولویت جذب هیات علمی و حق التدریس، شرکت موفقیت آمیز در دوره های بینش مطهر طبق ضوابط و مقررات دانشگاه باشد و به منظور شناسایی و جذب موفق اساتید جوان، باسواد، متدین و انقلابی در تمام استان و شهرستان ها و به منظور تسهیل در فرایند جذب، در هر شهرستانی که واحد دانشگاهی وجود دارد ولی بینش مطهر فعال نمی باشد، جهت راه اندازی شبکه بینش مطهر، همکاری نموده و افراد توانمند را معرفی و هماهنگ نماید تا شعبه بینش مطهر آن شهرستان راه اندازی یا تقویت شود.

دکتر برهانی فر تصریح کرد: در صورتی که اجرای طرح های موضوع این تفاهم نامه منجر به تولید دانش شود نتایج حاصل از آن به طرفین تفاهم نامه تعلق خواهد گرفت.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

36 + = 44