02
خواهشمند است جهت تدریس در دوره‌های مخصوص طلاب حوزه علمیه، ضمن تکمیل اطلاعات مربوط، یک نمونه صوت تدریس از خود، مطابق با شیوه زیر، ضبط و به شماره 09121470166 در پیام‌رسان ایتا یا واتساپ ارسال بفرمایید:
  1. فرض کنید شما قرار است در یک دوره بینش مطهر برای 30 نفر طلبه تدریس حضوری داشته باشید یعنی مخاطب شما تعدادی از طلاب هستند.
  2. نحوه ضبط نمونه صوت تدریس: ابتدا خودتان را معرفی نمایید(نام و نام خانوادگی). سپس در مدت زمان کوتاهی (حدود5 تا 10دقیقه) ضرورت مطالعه نظام‌مند مباحث شهید مطهری(ره) بر اساس کتب سیر بینش مطهر (و تفاوت آن با کتب انتشارات صدرا) را بطور خلاصه ولی دقیق اشاره بفرمایید. در ادامه ضمن انتخاب یکی از مقرری‌های کتب مرحله اول بینش مطهر (آزادی معنوی و اجتماعی- هجرت و جهاد- هدف زندگی- تقوا- زیربنای شخصیت انسان و نقطه آغازین انقلاب) به تدریس آن حول محور اصلی مطالب کتاب، در مدت زمان لازم (حدود 20 تا 30 دقیقه) بپردازید. در پایان، بحث‌های ارائه شده خود را در زمان کوتاه (3 تا 5 دقیقه) جمع‌بندی و نتیجه‌گیری نمایید.
  3. صوت ارسالی شما بر اساس کاربرگ ارزیابی اساتید بینش مطهر، بررسی و تعیین سطح خواهد شد.(برای دریافت کاربرگ اینجا کلیک کنید). در صورت کسب امتیاز لازم، ضمن انتشار نام شما در قسمت اساتید سایت بینش مطهر، از امکان تدریس در دوره‌های ویژه طلاب و سایر مخاطبین برخوردار خواهید شد.