اخبار

شهدای بینش مطهر اربعین-اهواز

روز چهارشنبه ۲۴ آذر، دکتر هاشمی گلپایگانی در کلاس شهدای اربعین در اهواز حضور  بهم رسانید.
در ابتدا، ارتباط شهدای بینش مطهر اربعین در حله و شهدای حلب را در همان مسیر کاروان اسرای اهل بیت، برای رساندن پیام کربلا تبیین نمود.
سپس در ادامه مباحث مهم کتاب مساله نفاق، پیرامون واقعه حله در حضور اندیشه جویان بینش مطهر، گفت: “مساله ای که از غائله کربلا تا فتنه امروز جهان اسلام، از خرابه شام تا حله و حلب را تاریک و خون آلود نمود. در مقابل این روی سیاه تاریخ، شهید چراغ فراروی ماست تا جهالت و ظلمت را به بصیرت و آگاهی تبدیل و فتنه نفاق خواص را در روشنایی و بیداری توده مردم در داخل و خارج  بی رمق کند. این افتخار ماست که هم کلاسی های ما، نورافشان راه ظهورند که البته این افتخار به شرطی است که به زندگی عادی چنان خو نکنیم تا در غفلت روزمرگی در نیمه  راه خواب نمانیم.”

در پایان کلاس نیز قسمت هایی از وصیت نامه شهید عباس دانشگر، شهیدی از همین تبار که در حلب ردای شهادت بر قامت خویش کرد، قرائت شد. لوح یادبود از طرف همه اعضای خانواده بینش مطهر تقدیم بازماندگانشان شد. در کلاس بینش مطهر اهواز این جلسه، در جای خالی شهدای اربعین کلاس، گل و کتاب نشسته بود. جای آنها در کلاس خیلی خالی بود یا شاید جای ما پیش آنها خالی است.

دبیرخانه مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 3 =