اخبار

همکاری سازمان بسیج شهرداری تهران و موسسه بینش مطهر

سازمان بسیج شهرداری تهران با همکاری موسسه بینش مطهر و در راستای فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بالا بردن بصیرت و ایجاد نظام فکری و ارتقاء بینش بسیجیان اقدام به برگزاری مسابقات طرح مطالعاتی آثار شهید مرتضی مطهری کرده است.به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران, این مسابقات در دو قالب حضوری و مکاتبه ای برگزار می شود.

در مسابقات مکاتبه ای ۱۲ اثر استاد مرتضی مطهری ، در طول ۱۲ ماه مورد مطالعه قرار می گیرد. بدین ترتیب که کتب به صورت ماهانه و با۷۰ درصد تخفیف در اختیار مخاطبین قرار گرفته و هر ماه پاسخنامه سوالات هر کتاب جمع آوری شده و کتاب بعدی در اختیار اندیشه جویان قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش طرح حضوری تربیت مربی بینش مطهر نیز در ۴۰ هفته آموزشی تنظیم شده و اندیشه جویان هر هفته بعد از مطالعه مطالب تعیین شده در گروه های مباحثاتی در کلاسهای آموزشی شرکت خواهند کرد. در این طرح نیز ۱۹ کتاب مورد مطالعه و آموزش قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است به برگزیدگان هر مرحله جوایز ارزنده ای از قبیل یک سفر عمره مفرده, پنج سفر عتبات عالیات و ده سفر مشهد مقدس اعطاء خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به استقبال گسترده بسیجیان شهر تهران از طرح مطالعاتی شهید مطهری گفت: تصمیم گرفته ایم ظرفیت پذیرش اندیشه جویان بسیجی در این طرح را افزایش دهیم تا بتوانیم بخشی از استقبال گسترده بسیجیان را پاسخگو باشیم.

محسن پیرهادی اظهار داشت: از ابتدا بنابراین بود که هزار نفر در طرح مذکور پذیرش شوند اما اکنون این ظرفیت به سه هزار نفر افزایش یافته و علاقمندان می توانند به ثبت نام خود در طرح مطالعاتی شهید مطهری ادامه دهند.

وی ادامه داد: هدف از این طرح تقویت دانش و آگاهی بسیجیان در حوزه اندیشه ورزی است و به دو صورت حضوری و مکاتبه ای برگزار خواهد شد.

پیرهادی گفت: علاقمندان به آموزش در دوره تربیت مربی باید به صورت حضوری در کلاس ها شرکت کرده و در پایان آزمون های لازم را پشت سر بگذراند. اما در دوره مکاتبه ای نیاز به حضور علاقمندان نیست و آنها به صورت آموزش از راه دور با طرح مذکور  ارتباط برقرار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + = 25