اخبار

طرح تربیت مربی در زنجان

حسن میرزانیا، مسئول دبیرخانه طرح «بینش مطهر» در استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، گفت: طرح تربیت معلم آثار شهید مطهری از ابتدای مهر امسال در این نهاد آغاز می‌شود.
وی عنوان کرد: علاقه‌مندان پس از شرکت در آزمون ورودی این دوره تربیت معلم و کسب حدنصاب امتیاز در این دوره شش ماهه شرکت خواهند کرد و پس از آن با شرکت در آزمون مصاحبه مربیان طرح بینش مطهر می‎توانند به عنوان مربی دوره‎های مطالعاتی آثار شهید مطهری در استان فعالیت کنند.

میرزانیا با اشاره به اینکه آزمون ورودی این دوره همزمان با هفتم مهر امسال و زمان آغاز کلاس‎ها از دهم این ماه خواهد بود، افزود: این دوره به مدت شش ماه برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان سه جلسه 2 ساعته حضوری در هفته را خواهند گذراند و در مدت برگزاری دوره نیز 20 تا 30 کتاب از آثار شهید مطهری را مورد مطالعه و بررسی قرار می‎دهند.
وی با بیان اینکه استقبال از طرح‎های مطالعاتی شهید مطهری در استان چشم‌گیر بوده است، اظهار کرد: به طور متوسط روزانه 40 نفر در دوره تربیت معلم ثبت‎‎نام می‎کنند که تاکنون رقم افرادی که در این دوره نام‏نویسی کرده‎اند به 600 نفر رسیده است.

ثبت نام از علاقه‌مندان تا پایان شهریور ادامه دارد

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ثبت ‎نام از علاقه‌مندان به شرکت در این دوره تا پایان شهریورماه امسال ادامه دارد، اظهار کرد: از میان افراد ثبت‎نام کننده، 60 نفر از کسانی که بتوانند حدنصاب نمره را کسب کنند، مجوز ورود به دوره را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

85 + = 88