اخبار

گزارش کار فعالان استان یزد (واحد خواهران) در دبیرخانه استانی بینش مطهر خطاب به دکتر هاشمی گلپایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

بادورود سلام به  برداران پاک شهدابالاخص استاد شهید مرتضی مطهری که در این فضای غبارآلودفکری در حال حاضرنوشته هایش چراغ راهنمایی برای پیدا کردن مسیر حقیقت می باشد و آرزوی موفقیت برای عزیزانی که تلاش در جهت نشر اندیشه مطهردر جامعه ایرانی دارند.

طرح بینش مطهر در استان یزد در قسمت خواهران ازآبان ماه باحضور 5نفرآغاز گردیدودر این مرحله کتابهای آزادی انسان ونهضت حسینی باتدرس استاد ملکی ومباحثه اندیشه پژوهان به پایان رسید.با توجه به حساسیت زمان برای فراگیری اندیشه های استاد مطهری و طرح مربی گری بینش مطهربرآن شدیم تاتبلیغات گسترده ای رابرای جذب اندیشه پژوهان مطهردر سطح شهر انجام داده وافراد بیشتری رادر این طرح آموزش دهیم.

لذا در آذرماه تبلیغات آغاز وثبت نام انجام پذیرفت کلاس باحضور اعضای دوره قبلی و اعضای دوره جدیددر بهمن ماه تشکیل گردید که تشریف فرمایی حضرتعالی وبیان اجمالی کتاب آزادی انسان و آزادی بندگی دردوره جدیدموجب انسجام و انگیزه بیشتر برای نحوه برگزاری کلاس ها گردید.

کتابهای آزادی بندگی باحضور 30نفر از دوستان به پایان رسیددر این دوره بامحک زدن افراد در کلاس و سطح تحصیلی آنها گروهای مباحثه شکل گرفت و بعد از تمام شدن کتابآزادیبندگی آزمون برگزار گردید.

باتوجه به ناهماهنگی کتابهای تدریس شده برای اعضای جدید وقدیم در تعطیلات عید نوروزبااستقبال دوستان کلاس های فوق العاده برای بررسی کتابهای آزادی انسانتشکیل شدکه آزمون آن نیزبه عمل آمد.

کتاب سیره نبوی از تاریخ 18/1آغاز گردید و با پیش خوانی اندیشه پژوهان گروهای مباحثه از پویایی خاصی برگزارشد

مباحثه اندیشه پژوهان قیل از تدریس استاد برگزار می شود وبعد ازآن خلاصه و جمع بندی ورفع  شبهات توسط استاد، کلاس به پایان می رسد

شایان ذکر است  باحمایت از ارگانها   کتابها باتخفیف 30تا40درصدبه دست اندیشه پژوهان می رسد.

برای دوره اندیشه ناب  4 نفر از دوستان به مشهد اعزام شدند.

امیدبرآن است تا بالطف ایزدمنان عنایات حضرت صاحب الامر و رهنمودهای حضرتعالی در هر چه بهتر برگزارشدن طرح و تلاش بیش از بیش اندیشه پژوهان در استان یزد طرح مربی گری بینش مطهر بهترین  نحوه به سرانجام رسد .

دبیرخانه استان یزد

2961169877467854824

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =