اخبار

کتاب درسنامه آزادی انسان منتشر شد

بسم الله الرحمن الرحیم

1-    از آنجا که برنامه تربیت مربی در بعد عملی و شکل دهی نظام فکری دو رکن مهم فعالیت های دبیرخانه بینش مطهر می باشد لذا برای ارتقاء سطح دانش و تقویت روحیه اعتماد به نفس رحمانی، در آستانه ورود به وادی تدریس آثار شهید مطهری به عنوان اثر فاخر معارف الهی، برای سرگروهان، مربیان و اساتید محترم و همه کسانی که مایلند علاوه بر مباحث کتاب در تقویت نظام فکری اسلامی تلاشی مبذول نمایند ، درسنامه کتاب های استاد، آماده و قابل  استفاده کاربردی می باشد.

2-    مطالب درسنامه هیچگاه جایگزین مطالعه از اصل کتاب نمی باشد. پس از مطالعه و دقت درمتن اصلی کتاب، درسنامه در جهات متعددی مددرسان خواهد بود.

3-    آن چه در این طرح از اهمیت بسزایی بر خوردار است، برنامه ریزی مدون برای دستیابی به اهداف این طرح می باشد. بدین منظور، چگونگی مطالعه برنامه‌ریزی شده درسیرآسان به مشکل آثار و چیستی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری درکتاب بینش مطهر، مندرج است. لازم است مربی و اندیشه جو قبل از تدریس و تحصیل از چگونگی و چیستی این برنامه کاملا مطلع باشد.

4-    این درسنامه به عنوان اولین درسنامه، در سیر مطالعاتی به ابعاد مختلف خصوصا در جنبه های کاربردی و تکمیل مباحث با استفاده ازنظرات بزرگان همچون امام، ولی معظم فقیه، علامه طباطبایی و… وارائه خلاصه آثر و جنبه های دیگر مندرج در متن، الگویی برای تهیه دیگر درسنامه ها می باشد.

5-    باز خورد مطالب درسنامه ها و ارائه نکات اصلاحی و تکمیلی توسط مدرسین و علاقمندان محترم، بسیار لازم و ضروری است لذا دبیرخانه بینش مطهر مشتاقانه منتظر دریافت نظرات می باشد تا ان شاء الله درچاپ های بعدی، مطالب جالب پس ازتایید، با ذکر نام افراد،  مندرج گردد.

6-     در تهیه این درسنامه آقای آقادادشی و خانم ها حوریه حسینی اکبر نژاد و هاله حسینی اکبر نژاد و همکاران ایشان خانم ها نفیسه سادات اسدی، فاطمه نیک بین، ندا بهبودی، مریم زبرجدی مساعدت شایان توجه نمودند که از همه برادران و خواهران گرامی و تشکر و قدر دانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 24 = 28