اخبار

فراخوان تربیت مدرس مرکز آموزش عالی امام حسین(ع)

” راه گسترش، پیشرفت و شکوفایی فرهنگی جامعه بر مبنای آثار شهید مطهری است.”
ولی معظم فقیه، حضرت آیت الله خامنه ای

طرح تربیت مدرس با محوریت آثار استاد شهید مطهری(ره) به صورت فشرده در 12 جلسه، هر هفته یک جلسه، با همکاری مرکز عالی امام حسین(ع) و دانشگاه علمی کاربردی محمد رسول الله به ریاست دکتر هاشمی گلپایگانی برگزار می شود.  افتتاحیه و جلسه توجیهی این طرح در تاریخ 27 آذر 93 برگزار گردید. با توجه به نقش اساسی و کلیدی مدرسین دانشگاه در راستای اسلامی نمودن دانشگاه ها و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، این دانشگاه اولویت تدریس را به اساتیدی اختصاص خواهد داد که علاوه بر شرایط و صلاحیت های عمومی تدریس از توانمندی ارائه دروس تخصصی بر پایه معارف اسلامی و مبانی علوم انسانی – اسلامی برخوردار باشند.

از آنجا که آثار شهید مطهری(ره) مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی بوده و بستر مناسبی برای ارائه دروس تلفیقی می باشد، لذا در نظر است تا اساتید و مربیان محترم با شرکت در کلاس ها و دوره های تربیت مدرس آثار استاد بر اساس سیر مطالعاتی بینش مطهر از توانمندی های لازم در تحقق این مهم برخوردار گردند. در نهایت محصول این دوره مدرسینی خواهند بود که در دو مرحله مشغول به تدریس خواهند شد:

1- تدریس در کلاس های تشکیل شده در نواحی مقاومت بسیج در رشته اندیشه و تربیت اسلامی

2- تدریس در رشته های تخصصی با رویکرد علوم انسانی – اسلامی

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 33078030 تماس داشته و یا نام و نام خانوادگی خود را به شماره 6600021029 ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 2 =