اخبار

دوره‌بینش مطهر-خراسان‌جنوبی

اولین دوره آموزشی بینش مطهر با حضور 70 دانشجو در بیرجند به همت بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ، راه اندازی شد.
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین دوره آموزشی بینش مطهر است گفت: می‌خواهیم علاوه بر کلاس‌های آموزشی، جلسات، مباحثه و همفکری در زمینه تعدادی از آثار شهید مطهری بین دانش جویان پا بگیرد.
لزوم توجه دانشجویان به مباحثه/ مطالعه آثار شهید مطهری بر جوان دانشجوی انقلابی واجب است
مسؤول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی گفت: یکی از مسائل مهم و مورد توجه برای دانشجویان مباحثه است که سنتی خوب در حوزه‌های علمیه بوده که در آن برکات زیادی نهفته است و موجب دریافت و پیشرفت دانشجو می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره کوتاه سه روزه تربیت مربی بینش مطهر، خاطرنشان کرد: این دوره در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری به جوانان برای مطالعه کتاب‌های شهید مطهری پیش‌بینی شده است.
مسؤول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروزه نیازمند یک منظومه قوی و پشتیبان مبانی انقلاب اسلامی هستیم و این مسئله برای گروه‌ها و مربیان که با جوانان تبادل داشته و الگوی آنان هستند ضرورت دارد، تصریح کرد: با مطالعه آثار شهید مطهری، پویایی و طراوتی را که در آثار شهید مطهری موج می‌زند را درک می‌کنیم.
شیوه طرح جدید تربیت بینش مطهر که با نگاهی نو به سراغ این موضوع رفته‌اند و با شکل جدید سعی بر آشنایی جوانان داشتند مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مطالعه آثار و کتب شهید مطهری بر جوان دانشجوی انقلابی و حزب‌الهی واجب است، تبیین کرد: از این مسئله مهم‌تر مباحثه است که سنتی خوب در حوزه‌های علمیه بوده که در آن برکات زیادی نهفته است و موجب دریافت و پیشرفت دانشجو می‌شود.
مسؤول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در آثار شهید مطهری از کوچک‌ترین مسائل مورد نظر می‌توان بهترین نکات را دریافت کرد و خیلی از برداشت‌ها از کتاب داستان راستان ارزشمند و مفید بوده، اضافه کرد: بسیاری از سوالات جامعه امروز مردم در حوزه‌های مختلف تبعیض و شروط را آثار شهید مطهری زیبای پاسخ می‌دهند.
با تسلط بر آثار شهید مطهری، می‌توان بر مسائل روز مسلط بوده و پاسخگو باشیم.

خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 7 = 16