اخبار

افتتاح دبیرخانه اندیشه ناب استان البرز در دانشگاه خوارزمی

خبر البرز: دبیرخانه دانشجویی اندیشه ناب دانشگاه خوارزمی کرج در راستای برگزاری طرح سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) (طرح بینش مطهر ) با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اهداف ذیل فعالیت خود را از آغاز سال تحصیلی جدید بطور رسمی آغاز نمود.

طرح سیر مطالعاتی بینش مطهر در 4 سطح (ترم ) برگزار شده و جهت شناخت کلی معرفت پژوهان با طرح بینش مطهر و توجیه چیستی و چرایی مطالعه کتب شهید مطهری (ره) و آشنایی اجمالی با زندگی و ابعاد فکری و برگزار می گردد.
فعالیتهای دبیرخانه :
1- برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی بینش مطهر با محوریت کتاب احیای تفکر اسلامی استاد و اهدای جوایزنفیس به نفرات برتر با حضور 700 نفرمخاطب در اردیبهشت ماه92
2- برگزاری همایش بزرگ راهیان مطهر استان در سالروز بزرگداشت استاد در اردیبهشت ماه92
3- در همین راستا دبیرخانه در بهمن ماه سال گذشته موفق به برگزاری دوره فشرده سه روز طرح تربیت مربی بینش مطهر با حدود 100 نفر از دانشجویان با حضور اساتید دانشگاه امام صادق (ع) شده و در امتداد این کارگاهها در حال حاضر کارگاههای مباحثه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 13 در دانشکده ادبیات برگزار می شود .
4- همچنین کارگاههای دختران آفتاب در جهت پاسخگویی به شبهات و مباحثه در زمینه حجاب و عفاف ، نظام حقوق زن در اسلام و بررسی اخلاق جنسی در اسلام و غرب از دیدگاه شهید مطهری (ره) در روزهای شنبه ساعت 15 در دانشکده ادبیات برگزار می شود.
5- ازدیگر فعالیتهای این دبیرخانه برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت کثب استاد برپایی ایستگاه مطالعه اندیشه ناب در خانه فرهنگ و امانت کتب به دانشجویان می باشد.
6- همچنین این دبیرخانه تسهیلات ویژه ای برای اندیشه جویان فعال از جمله برگزاری اردوهای گردشگری زیارتی در نظر گرفته است.

دبیرخانه استان البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =