باتوجه به تجربه مستمر طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری(بینش مطهر) و بازخورد نظرات مربیان و فعالان حوزه تعلیم و تربیت، لزوم تدوین و گردآوری منابعی متناسب با گروه های سنی نوجوان مشهود می باشد. تاکنون عناوین بینش مطهر، آزادی انسان و آزادی بندگی از این سیر در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

9 دیدگاه در “گروه سنی نوجوان

  1. مهديه گفت:

    سلام عليكم
    براي تهيه كتب و درسنامه نوجوانان بايد چه كار انجام دهم.

    1. بینش گفت:

      باسلام، با شماره 22676538 تماس حاصل نمایید.

  2. بسم الله الرحمن الرحیم
    باسلام واحترام
    ازمدرسه امین فاطمة الزهراعلیهاالسلام شیراز، مزاحم می شوم به عنوان اولین مدرسه درسراسرکشوردرسال تحصیلی 93 – 92 اولین کتاب سطح نوجوان ” انسان ” را برای تعداد 50 دانش آموزپایه های هفتم و سوم راهنمایی کارکردیم و بسیارثمرات و برکات داشت . درست دراوج جذب و اشتیاق دانش آموزان ، کتاب جدیدی به دست مانرسیدوالبته به دلیل انبوه گرفتاری ها ، رأسا هم نتوانستیم پیگیری کنیم .
    همچنین حقیرپیامی درخصوص ارائه پیشنهادهایی برای قالب بندی کتابها به ویژه درسطح نوجوان داشتم که موکول شد به حضوراینجانب درهمایش مربیان که بنابودتابستان گذشته برگزارگردد ولی خبری به ما نرسید.
    به هرحال چون هنوزطعم شیرین همان کتاب اول که چندان هم به لحاظ ظاهرجذاب هم نبوددرکام من ودانش آموزانم وجودداردوآنهاسراغ ادامه طرح رامیگیرندیکباردیگرمزاحم شدم تااگرکتاب جدیدی وجودداردطرح راادامه دهیم.
    باسپاس
    احمدی ، مدیردبیرستان دخترانه امین فاطمه الزهراعلیهاالسلام
    شماره تماس 091710910176

    1. بینش گفت:

      باسلام در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد.

  3. بینش گفت:

    بله می توانید کتاب های سری نوجوان را از 33104161 تهیه بفرمایید.

  4. فاطمه اسمعیلی گفت:

    سلام این حقیر با توجه به کتابهای منتشر شده در خصوص نوجوانان شروع به تدرسی برای نوجوانان در تهران در یک دوره وشهرستان هم در یک دوره نمودم .احساس می کنم بسیار تاثیر گذار بوده .البته با پرسش وپاسخ هم همراه بود این کار به نظر این حقیر ریشه ای تر است .سوالم این است :تربیت مدرس برای نوجوانان برگزار می شود (با توجه به مدرک کارشناسی)

  5. میر گفت:

    بسمه تعالی
    با سلام
    لطفا سیر مطالعاتی بینش مطهر برای نوجوانان (دبیرستان و راهنمایی) ، شامل کتب هر دوره و تعداد جلسات جهت راه اندازی طرح را بفرمایید.

  6. میر گفت:

    با سلام
    در مرحله اول بینش مطهر یکی از اساتید فرمودند ک در راستای مطالعات کودک و نوجوان و چاپ کتاب داستان اگر کاری صورت بگیرد استقبال خواهند کرد‌‌‌..میخواستم بپرسم چطور میشه با شما در ارتباط بود در جهت ارسال داستان کودک…آیا هنوز هم استقبال هست یا خیر

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام بله کارگروه کودک و نوجوان ملحق شوید از مسول روابط عمومی در ایتا خانم اشعری پیگیری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 66 = 70