باسمه تعالی

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول فروش الکترونیکی محصولات، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

تعریف کاربر یا مشتری

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، اقدام به خرید اینترنتی محصولات از طریق این سامانه نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات فروش بسته های آموزشی دوره تربیت مدرس بینش مطهر استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت کرده، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که بینش مطهر از طریق ایمیل به درخواست شما پاسخ دهد.

توجه داشته باشید که 986600021029+تنها شماره‌ای  است که بینش مطهر از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان بینش مطهر، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام این مجموعه است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@bineshemotahar.ir اطلاع دهید.

محتوا

سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت بینش مطهر تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

خرید بسته آموزشی و ارسال آن

کاربران سایت قبل از ثبت نام در یک دوره و خرید بسته آموزشی باید دقت کامل در انتخاب آن نمایند، زیرا خسارت ناشی از انصراف از خرید یا انصراف از دوره برعهده آنان می‌باشد.

باتوجه به اینکه بسته آموزشی به آدرس پستی کاربران ارسال خواهد شد. (مگر کاربرانی که به صورت حضوری بسته را دریافت نمایند.) کاربران باید در ثبت اطلاعات پستی دقت کنند، زیرا خسارت ناشی از ثبت ناصحیح آدرس پستی و بازگشت بسته آموزشی برعهده آنان می‌باشد.

ما (موسسه بینش مطهر) نیز وظیفه خود می‌دانیم؛ در صورتی که بسته آموزشی دوره به صورت ناقص یا معیوب به دست کاربران برسد، در صورتی که مامور تحویل دهنده بسته این نقص یا عیب را تایید نماید، بسته جدیدی برای کاربران ارسال نماییم.

© کلیه محتویات سایت بینش مطهر شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت بینش مطهر تعلق دارد.